Vino.rs

Vino.rs - Online Magazine

Translate

Zanimljivosti

Ironija alkohola
Reč alkohol vuče poreklo iz arapskog (al kohl or alkuhl).  Ironija je u tom da većina Arapa ne pije alkohol jer im religija to zabranjuje!

Pretraga

VINSKA DAMA

Đurđa Katić, sommelier

djurdja-novafotkaAjfel gondolijer

Primeurs Grands Crus de Bordeaux 2011.  Za sve koji ne znaju, a verujem da je istinskih vinoljupaca malo koji nisu u toku sa datom tematikom, „anprimer“ predstavlja jednu od najprestižnijih vinskih manifestacija u svetu. Održava se svake godine u Bordou s ciljem da se testira premijerno prošlogodišnja berba, proceni potencijal, kvalitet i na kraju krajeva cena i sama budućnost vina, u ovom slučaju iz 2011 godine.

Opširnije...

Kako da...

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
prev
next

Kako da probate vino

Tanka linija između ljubavi i mržnje BAŠ kao što je tanana, maglovita i laicima veoma nejasna linija između dobrog i lošeg vina, tako sv...

Opširnije

Kako da kupite vino

KVALITET i cena nisu obavezno povezani. Ukus, odnosno ono što vam se sviđa, šta tražite ili očekujete od vina i cena - nisu obavezno pove...

Opširnije

Kako da izaberete čašu

Testirajte vina, ali iz adekvatne čaše! Jer, ništa od pravog ukusa i arome ukoliko napravite pogrešan izbor. Da li znate da vino u tom sl...

Opširnije

Kako da čuvate vino

NITI SU su sva vina za čuvanje, niti ima potrebe sva čuvati. Ali, ako je već došlo do toga, pravila su veoma kratka i jednostavna: paziti...

Opširnije

Kako da čitate etiketu

POSTOJE pravila šta mora da stoji na etiketi, ali se pravila razlikuju od kontinenta do kontinenta. Takođe, zavisno od želje i namere pro...

Opširnije
Home Vino & Zdravlje Crveno vino protiv raka pluća
Crveno vino protiv raka pluća PDF Štampa El. po≈°ta
Share

mouse-md Bolnica u britanskoj pokrajini Viltšir prva je u Evropi uvela crveno vino u svakodnevne terapije jer ono smanjuje holesterol, umanjuje rizik oboljevanja krvnih sudova, smanjuje rizik od moždanog udara i detoksikuje organizam.
Uz sve to, prema izveštajima zdravstveno-osiguravajuće kompanije  Kaiser Permanente, koja je ispitala preko 80.000 muškaraca, oni koji piju čašu-dve crvenog vina dnevno imaju manje šanse da obole od raka pluća od onih koji ne piju!

Ovo otkriće nije uopšte novo, Rojters je još krajem 2004. preneo vest o jednom španskom istraživanju koje je došlo do sličnih rezultata (na daleko manjem broju testiranih osoba). Potvrđeno je da su tanini i resveratrol kao anti-oksidansi značajan faktor umanjenja rizika mnogih oboljenja pa i raka pluća koji je samo prve godine III Milenijuma okončao 1,2 miliona života, ali svi pokušaji da se crvenim vinom leče pacijenti sa rakom pluća su dali veoma slabe rezultate. Naprotiv, doktori Barros-Dios i Alberto Ruano-Ravina sa instituta u Santiago de Compostela upozorili su da je „uzimanje ovog vina u smislu lečenja raka ekstremno rizično i čak opasno!” Ista ekipa nastavila je sa daljim razvojem istraživanja, ali na laboratorijskim miševima.

Svakodnevno ispijanje belog vina čak može povećati pomenuti rizik jer belo vino sadrži etanol!
 

Dodaj komentar

Uputstvo za slanje komentara
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Vino.rs ima pravo na izbor komentara koji su u skladu sa opštim principima pristojnosti te će samo takvi i biti objavljeni.
Poželjno je da obratite pažnju na pravopisnu ispravnost komentara kao i da iste ne pišete velikim slovima.
Od Vas očekujemo da komentarišete članak i slobodno iznesete svoje mišljenje o dotičnom članku. Sugestije i komentare na sajt ne objavljujemo - njih nam možete lično poslati na adrese u meniju "Kontakti".
Hvala Vam!
Vaše Vino.rs!


Bezbednosni kod
Osveži