Vino.rs

Vino.rs - Online Magazine

Translate

Zanimljivosti

Stara vina
U Špejer muzeju (Speyer Museum) u Nemačkoj postoji flaša vina stara 1600 godina.

Pretraga

VINSKA DAMA

Đurđa Katić, sommelier

djurdja-novafotkaAjfel gondolijer

Primeurs Grands Crus de Bordeaux 2011.  Za sve koji ne znaju, a verujem da je istinskih vinoljupaca malo koji nisu u toku sa datom tematikom, „anprimer“ predstavlja jednu od najprestižnijih vinskih manifestacija u svetu. Održava se svake godine u Bordou s ciljem da se testira premijerno prošlogodišnja berba, proceni potencijal, kvalitet i na kraju krajeva cena i sama budućnost vina, u ovom slučaju iz 2011 godine.

Opširnije...

Kako da...

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
prev
next

Kako da probate vino

Tanka linija između ljubavi i mržnje BAŠ kao što je tanana, maglovita i laicima veoma nejasna linija između dobrog i lošeg vina, tako sv...

Opširnije

Kako da kupite vino

KVALITET i cena nisu obavezno povezani. Ukus, odnosno ono što vam se sviđa, šta tražite ili očekujete od vina i cena - nisu obavezno pove...

Opširnije

Kako da izaberete čašu

Testirajte vina, ali iz adekvatne čaše! Jer, ništa od pravog ukusa i arome ukoliko napravite pogrešan izbor. Da li znate da vino u tom sl...

Opširnije

Kako da čuvate vino

NITI SU su sva vina za čuvanje, niti ima potrebe sva čuvati. Ali, ako je već došlo do toga, pravila su veoma kratka i jednostavna: paziti...

Opširnije

Kako da čitate etiketu

POSTOJE pravila šta mora da stoji na etiketi, ali se pravila razlikuju od kontinenta do kontinenta. Takođe, zavisno od želje i namere pro...

Opširnije
Home Vino & Zdravlje Žene koje uživaju u vinu manje se goje
Žene koje uživaju u vinu manje se goje PDF Štampa El. po≈°ta
Share

vino-za-mrsavljenjeŽene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od debljanja, objavili su američki naučnici nakon sprovedene studije.

 

Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo više od 19.000 žena, naučnici su objavili podatke koji sugerišu da se žene ne debljaju od vina, što je protivrečno brojnim dijetama koje tvrde da konzumiranje alhohola dovodi do debljanja.

 Kalorije iz alkohola telo može koristiti na drugačiji način i u drugačijem obliku, kazali su lekari.

 Smatra se da se alkohol razgrađuje u jetri koristeći različite metaboličke puteve kako bi se stvorila toplina, a ne mast.

 Naučnica Lu Wang iz Bostona radila je studiju u kojoj je učestvovalo 19.220 zdravih žena, a blizu 38 posto njih su bile žene koje nikada ne piju.

 U studiji se navodi kako su na težini više dobile žene koje nisu nikako konzumirale alkohol.

 Naime, ispostavilo se da su se žene koje su umereno pile crveno vino najmanje udebljale tokom 13-godišnjeg perioda istraživanja.

 Istraživanje je objavljeno u žurnalu „Internal Medicine”, ali su naučnici istakli kako ipak ne mogu potvrditi da postoji jasna veza između konzumiranja alkohola i

 debljanja.

 

Dodaj komentar

Uputstvo za slanje komentara
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Vino.rs ima pravo na izbor komentara koji su u skladu sa opštim principima pristojnosti te će samo takvi i biti objavljeni.
Poželjno je da obratite pažnju na pravopisnu ispravnost komentara kao i da iste ne pišete velikim slovima.
Od Vas očekujemo da komentarišete članak i slobodno iznesete svoje mišljenje o dotičnom članku. Sugestije i komentare na sajt ne objavljujemo - njih nam možete lično poslati na adrese u meniju "Kontakti".
Hvala Vam!
Vaše Vino.rs!


Bezbednosni kod
Osveži