Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić autor je knjiga i radova iz oblasti marketinga, a bavi se i proizvodnjom vina u vinariji Fragaria

Posledice COVID-19 na berbu 2020

Berba 2020 je došla a svi vinari su puni vina. Da li će se to odraziti na proizvodnju vina, da li će doći do manjeg otkupa grožđa zbog nemogućnosti skladištenja?

Šest vrsta kupaca vina

Da li ponekad zastanete u svakodnevnom hodu ili na putu do prodavnice, vinarije ili vinoteke i zapitate se: Kakav sam ja to zapravo kupac vina? Da li znam da prepoznam dobro i kvalitetno vino ili sam jednostavno pod uticajem promocije?

Kako biramo vino?

Šta nas motiviše kad biramo vino? Da li psihologija stoji iza potreba i ponašanja kupaca vina i šta ako bi vinari mogli predvideti ponašanje kupaca, da li bi u tom slučaju i na osnovu tih informacija mogli doneti bolje marketinške odluke?

Filozofija vinskog marketinga

Ljudi ne vole da im se prodaje, ali obožavaju kupovati. Ako kažem da sam iz Bosne, i da do prije nekoliko godina nisam ništa znala ni o vinu ni o vinskoj industriji ne bi bilo toliko iznenađujuće. Ali o sadnji čokota, podizanju vinograda, pravljenju kvalitetnog vina učim već godinama i nemam namjeru prestati.

Pretplatite se na RSS feed