Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić autor je knjiga i radova iz oblasti marketinga, a bavi se i proizvodnjom vina u vinariji Fragaria

Berba je poseban doživljaj

Postoje neki momenti u životu koji ostanu kao uspomene do kraja života, tako je i sa berbom grožđa. Kada gledamo u filmovima nepregledne vinograde, prirodu punu boja, mlade ljude koji beru grožđe kroz pesmu i šalu, poželimo i mi da se tako zabavimo i opustimo. 

Licem u lice

Najbolji oblik komunikacije je direktni i lični kontakt vinara sa sadašnjim ili potencijalnim kupcima. Ako imamo novo vino, ili ako želimo poboljšati imidž svojih vina, ili privući nove kupce, razgovor licem u lice najbolji je put! Pozitivna energija koju vinar poseduje prenosi se na ljude koji degustiraju vino na sajmu.  

Brendiranje vina, ključ za uspeh?

Stvaramo vino koje ima dušu, koje je prepoznatljivo jer ima tajni začin - „ono nešto“….
Tržište je sada nakon zatvaranja ugostiteljskih objekata zbog Covida, zasićeno velikim zalihama raznih vinskih etiketa. Sve to zahteva da vinarije redefininišu viziju poslovanja i pokušaju se prilagoditi novim uslovima na tržištu.

Zašto je promocija važna i za male vinare

Teško je početi biznis, a za promociju većina manjih vinara nema novaca. Da bi vino uspešno prodavali moraju da komuniciraju sa kupcima i na taj način povećaju plasman svog vina na tržištu.

Pretplatite se na RSS feed